Herfst tafereeltje

Dit weekend hadden we een lekkere nazomer met veel zon en fijne temperaturen.
Morgen begint de herfst alweer, hiervoor maakte ik een herfsttafereeltje voor op de tafel in de huiskamer. 




Bij de action kwam ik deze leuke ledlampjes tegen in de vorm van paddenstoeltjes. Deze passen perfect bij de herfst en 's avonds geeft het een gezellige sfeer in de huiskamer wanneer het donker is. 
Om de schaal nog meer te vullen met herfst dingetjes, nam ik bij de action ook een doosje mee met mos en andere herfst spulletjes erin. 


De paddenstoeltjes heb ik om een tak uit het bos heen gewikkeld, hierom heen heb ik de herfst accessoires neergelegd. Ook heb ik voor een herfstachtige geur nog wat kaneelstokjes in de schaal gelegd. 



De gebruikte materialen:
Paddenstoel ledlampjes : Action
Mos, hout etc : Action
Tak 
Kaneelstokjes
Kastanjes
Schaal






Reacties