Sinterklaas krans

Vandaag heb ik een sinterklaas krans gemaakt. Het idee had ik al langere tijd liggen, 
maar nu ook uitgewerkt.
Voor de krans heb ik geen gebruikt gemaakt van echte pepernoten, 
de pepernoten heb ik met een deeg gemaakt dat hard wordt en niet uitdroogt.




                                               

                                                               


De materialen die ik heb gebruikt:
Stro krans
Snoer met 40 led lampjes
Jute
Jute touw

Paard : Marianne Design 'COL1408'
Sint & Piet : Marianne Design 'LR0565'
Staf : Marianne Design 'LR0446'
Wortels : Marianne Design 'CR1489'
Schoen & Laars : Marianne Design 'CR1489'
Stro & Brief : Marianne Design 'CR1489'

Pepernoten: Brooddeeg / zoutdeeg
Dit is een deeg dat hard wordt in de oven, waardoor je het dus heel lang kan bewaren.
Het deeg is niet om te eten, je kunt er van alles mee maken.







Reacties