Schaatspret

Vandaag laat ik om mijn blog dit kaartje zien met de muisjes van Lawn Fawn op het ijs.
Van de vijver waar de muisjes op schaatsen heb ik een schudkaart gemaakt.


Ik heb op de bomen een laagje plak gedaan en daar witte glitters overheen gestrooid. Zo lijkt het net of er sneeuw op de bomen ligt.
Voor de vijver heb ik eerst een blauwe achtergrond uitgesneden, vervolgens heb ik de vijver in het witte papier uitgesneden. Daarna heb ik transparante sheets gepakt (mica) en achter de uitgesneden vijver geplakt.
Daarna heb ik overal wat dikkere dubbelzijdige tape geplakt langs de randen waar de glitters niet mochten komen, en de randen om de vijver ook afgeplakt. Nu alles 'glitterdicht' is heb ik mijn glitters gepakt en tussen de dubbelzijdige tape gestrooid en mijn vijver erover heen geplakt en alles stevig aangeduwd. Nu is de schudvijver klaar!!





De gebruikte materialen zijn:
Vijver : Lawn Fawn 'LF2067'
Muisjes : Lawn Fawn 'LF2031' + 'LF2032'
Sneeuwheuvel : Lawn Fawn 'LF772'
Boom : Lawn Fawn 'LF426' + 'LF779'
Papier achtergrond : Lawn Fawn 'LF772'
Transparante sheets (Mica)
Glitters

Reacties