25 jaar getrouwd!

Ik maakte dit kaartje met het 25 jarige jubileum van een huwelijk.
Ik mocht deze maand gastdesigner zijn voor het 4 seasons challenge blog, omdat ik  met de challenge van december gewonnen heb.

De stamper van de bloem heb ik gemaakt met 3D paint. De tekst op de banner heb ik eerst met lijm op de banner geschreven en vervolgens heb ik hier glitters over heen gestrooid.





De gebruikte materialen zijn:
Hartjes : Cutting and embossing dies (deze komen van de action)
Muisjes : Marianne Design 'COL1437'
Kleren : Marianne Design 'COL1438'
Hoed : Marianne Design 'COL1413'
Strikje : Marianne Design 'COL1463'
Blaadjes : Marianne Design 'CR1374'
Bloemetjes : Marianne Design 'COL1323'
Banner : Lawn Fawn 'LF1781'


Reacties

  1. Mooie kaart heb je gemaakt! Fijn dat je gastdesigner wilde zijn op ons blog, leuk om wat meer kaartjes te kunnen laten zien als alleen die van ons twee.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten