Toekan

Vandaag op mijn blog laat ik dit leuke toekan cadeaukaartje zien! 
Deze kaart heb ik gemaakt om een cadeaukaart van Van der Valk te geven.
Het is dan super leuk om de Toekan van Marianne Design op de kaart te gebruiken.


Als eerste zocht ik papier uit wat mooi bij de toekans past. Vervolgens ging ik alle materialen uitstansen en in elkaar zetten, om vervolgens de figuren op de kaart te leggen waar ik ze wilde hebben. 
Aan de binnenkant van de kaart bevestigde ik de cadeaukaart van Van der Valk. 



De gebruikte materialen:
Toekan + Tak met blaadjes : Marianne Design 'COL1457'
Bloemen : Marianne Design 'COL1323'
Blaadjes bloemen : Marianne Design 'CR1374'
Banner : Lawn Fawn 'LF2043'
Stempel : Craft Emotions 'tekst gefeliciteerd'
Rondje : Action
Basis Rechthoek : Crealies stitch No. 24
Papier : Action
3d paint 

Reacties