Cadeaudoosje

Vandaag laat ik jullie dit leuke vrolijke cadeaudoosje zien op mijn blog.
Ik mocht gastdesigner zijn voor de Marianne Design Challenge #245 
Het thema is voor deze challenge maak een cadeaudoosje/wikkel met minimaal 3 Marianne Design producten.

Ik maakte dit cadeaudoosje, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




Eerst maakte ik de basis vorm voor de doos en gebruikte ik een hartjes snijmal om de zijkanten mooi uit te knippen. 



Wanneer de basis doos uitgeknipt is kon ik de kaartjes voor aan de buitenkant gaan maken. Ik stanste eerst alle mallen uit die ik wilde gaan gebruiken. Daarna bewerkte ik alle achtergrond vierkantjes met Distress inkt. Daarna plakte ik alle op elkaar en maakte ik de vormgeving af.


De gebruikte materialen
Konijn + wortel : Marianne Design 'COL1463'
Kuiken + ei : Marianne Design 'COL1429'
Strik : Marianne Design 'LR0449'
Vierkant : Action
Hartje : Action
Gras : Lawn Fawn 'LF1919'
Struik + bloemen : Elizabeth Crafts '1625'
Stempel cadeau : Craftemotions

Ik vond het heel erg leuk om gastdesigner te zijn!


Reacties

  1. Leuk hoe je met de hartjes snijmal de flapjes zelfs hebt bewerkt, geeft een tof effect. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten