Happy Birthday!

Vandaag op mijn blog laat ik deze regenboog Happy Birthday kaart zien.

Als eerste maakte ik de achtergrond in de regenboog kleuren met mijn distress inkt. Nadat mijn achtergrond gevuld was met de regenboog, spatte ik waterdruppels over de kaart heen om zo een effect toe te voegen.
Vervolgens zocht ik de letters bij elkaar en legde ik ze op mijn achtergrond om ze uit te snijden.
Aan de achterkant van mijn achtergrond plakte ik een transparante sheet.

Ik maakte mijn basiskaart en plakte nog wat designpapier op de kaart. Ik plakte mijn achtergrond voor 80% vast op mijn kaart om er vervolgens de caviar beads nog in te stoppen.
Daarna plakte ik de rest vast en drukte ik alles nog goed aan.



De gebruikte materialen:
Distress oxide inkt
Caviar beads
Designpapier
Letters : Marianne Design 'COL1449'
Achtergrond : Crealies Stitch no.24



Reacties