Lente

Het is deze dagen heerlijk weer, een lekker zonnetje en alle bloemen beginnen te bloeien. 
Ik heb daarom ook een gezellig lente kaartje gemaakt met de spullen van Lawn Fawn.



 Eerst maakte ik de basisvorm met de mal van Crealies (Stitch no.24), vervolgens bewerkte ik deze met een Distress inkt. 
Ik stempelde alle figuurtjes die ik wilde gebruiken op een leeg velletje en gaf ze een mooie kleur. De stempels en mallen die ik hiervoor gebruikte zijn LF1882 + LF1883

Vervolgens stanste ik nog gras uit LF1919.

Ik zocht een mooie vormgeving en pakte de mal LF1822 om een trekkaart te maken.

De vlinder maakte ik vast met een transparante sheet aan het vangnet, zodat het net lijkt of de vlinder wegvliegt tijdens het vangen. 

Nu ik alles klaar had en in mijn hoofd had zitten hoe het zou worden ben ik alles in elkaar gaan zetten, met deze kaart als eindresultaat !!




De gebruikte materialen 
Stempels + bijbehorende mal Lawn Fawn 'LF1882' + 'LF1883'
Gras Lawn Fawn 'LF1919'
Trek materialen : Lawn Fawn 'LF1822' 
Basis : Crealies Stich no.24




Reacties