Dankjewel

Vandaag op mijn blog laat ik een bedankkaartje zien.
Ik maakte dit kaartje om iemand te bedanken die helemaal weg is van ezels. Er moest dus natuurlijk wel een ezel op de kaart komen te staan. 



Als eerste maakte ik de basis achtergrond met mooi designpapier en de mal van Crealies Stitch no.24.
Vervolgens zocht ik groen papier en maakte ik met de mal van Lawn Fawn 'LF1919' het gras en haalde ik deze ook nog een keer door de Crealies Stitch no.24 om ook op het gras een mooi gestikt randje te krijgen.

Nu ik de basis af heb, maakte ik het ezeltje van Marianne Design 'COL1447' en het vrouwtje van Den Dennis 'Ouwe taart' de schoenen maakte ik van het poppetje Den Dennis.
De wortel komt van Marianne Design 'CR1393'


Ik maakte nog een banner en stempelde er Thanks op, de kaart is klaar om af te geven!



Reacties