Happy Birthday

Voor mijn verjaardag kreeg ik ook de Magic Iris van Lawn Fawn.
Vandaag ging ik hier mee aan de slag en heb ik er een leuk verjaardagskaartje van gemaakt.





Als eerste moest ik even uitvinden hoe de Magic Iris precies werkte, de eerste keer mislukte het helaas omdat ik niet stevig genoeg papier had gebruikt.
De tweede keer gebruikte ik 240 grams papier en dit werkte perfect.

Ik heb de Magic Iris bewerkt met Distress inkt en er water over heen gesprankeld.

Vervolgens kleurde ik de stempels in en sneed ik ze uit. Ik gebruikte de Lawn Fawn 'LF2215' + 'LF2216'


De basis vormen maakte ik met de mal van Crealies sticht no.24, deze bewerkte ik met Distress inkt en zette er wolken op.

Het gras sneed ik uit met behulp van Lawn Fawn 'LF613'

Als laatste plakte ik alles op mijn basiskaart.


Ik ben zeer tevreden met mijn eerste Magic Iris kaart 💙

Reacties