Happy Birthday


Vandaag op mijn blog ga ik jullie deze panda verjaardagskaart laten zien!


Eerst zocht ik designpapier bij elkaar dat ik wilde gaan gebruiken op mijn kaart.
Het designpapier komt uit verschillende papierblokken van de action.

Vervolgens maakte ik de pandabeer van Marianne Design 'COL1409' en het cadeautje van Marianne Design 'COL1439'

De tekst op de banner maakte ik met de spullen van Lawn Fawn.

Ik zocht in mijn snijmallen map nog naar een leuke vorm waar ik de pandabeer op kon zetten, dit werden sterretjes deze snijmallen zijn afkomstig van de action.

Nu ik alles had kon ik de kaart in elkaar gaan zetten, ik heb de achtergrond, de banner en de sterren bewerkt met zwarte distress inkt en met een mesje de randjes wat afgeschaafd voor een leuk effect.




Tot de volgende kaart! 💙

Reacties