Hiep hiep hoera opa 70 jaar!

Vandaag is mijn opa 70 jaar geworden, hier hoort natuurlijk wel een speciaal kaartje bij!
Afgelopen vrijdag was ik jarig en heb ik leuke nieuwe spulletjes van Lawn Fawn gekregen, ik kon dus meteen aan de slag hiermee om een leuke kaart voor mijn jarige opa te maken.


Ik begon met de stempels in te kleuren en uit te snijden ik gebruikte hiervoor de mallen van Lawn Fawn 'LF2215' + 'LF2216' 

Vervolgens sneed ik twee basis vormen uit van Crealies Sticht no.24 
Ik bewerkte de grootste met Distress inkt en de kleine maakte ik wolken op.


Ik gebruikte het gras van Lawn Fawn 'LF613' en bewerkte deze ook met een Distress inkt en sprankelde er wat water over heen.



Achter het gras komt een klein muisje naar boven gevlogen, dit maakte ik met de mal van Lawn Fawn 'LF1822' 

Ik stempelde op het gras nog een tekst en plakte mijn kaart op een basiskaart.



Reacties