Paas labels

Vandaag is het alweer 1ste paasdag!
Ik laat vandaag deze leuke 3 labeltjes zien die ik gemaakt heb voor mijn ouders en broertje voor het paasontbijt!




Eerst zocht ik designpapier bij elkaar dat ik wilde gaan gebruiken voor de labeltjes. 
Al het gebruikte papier komt uit de designblokken van de action.


Vervolgens stanste ik mijn labels uit, hiervoor gebruikte ik een mal van de action.
Vervolgens maakte ik 3 konijntjes met de mal van Marianne Design 'COL1463' een konijntje gaf ik nog een strik zodat dit een meisjes konijn werd.


Ik maakt een roos voor op de label met een mal van de action.
Ik stanste 3 keer de woorden vrolijk pasen uit met de mal, MFT 'Stitched banner alphabet' 


In het midden maakte ik nog een bloem, dit deed ik met de mal van Marianne Design 'COL1323' voor de blaadjes gebruikte ik de mal van Marianne Design 'CR1374'

Vrolijk pasen allemaal!


Reacties