Pasen

Morgen is het alweer pasen, wat gaat de tijd snel.
Dit jaar even geen familie bezoekjes helaas, daarom stuur ik deze keer een kaartje naar opa en oma!


English below


Ik maakte eerst de achtergrond met distress inkt en een wolken snijmal van Lawn Fawn 'LF915'
De wolken had ik uitgestanst en vervolgens legde ik deze op mijn papier en stempelde zo de wolken, die als achtergrond voor de kaart zorgen.

Vervolgens stanste ik het gras uit, Lawn Fawn 'LF1919'
Ik maakte de paddestoel, Lawn Fawn 'LF1920' 


Het gras en de paddestoel plakte ik alvast vast op mijn kaart.
Ik zocht de stempels uit die ik wilde gaan gebruiken en kleurde deze in.
Konijn, vlinders en bloemen zijn van Lawn Fawn 'LF1882' + 'LF1883'
Kip, kuiken en eitjes zijn van Lawn Fawn 'LF1595' + 'LF1596'

Als laatste maakte ik nog het woord pasen met de snijmal van MFT 'Stitched banner alphabet'

Ik plakte alles vast en de kaart was klaar om naar opa en oma gestuurd te worden.

Fijn pasen allemaal!


English
Tomorrow it is easter, times goes fast!
This year we can't visit our family, so I send cards to my family to wish them a happy easter!


The background is made with distress inkt and the dies 'LF915' I cut the clouds and used them to stamp the clouds as my background. 


I used 'LF1919' for the lawn and 'LF1920' for the mushroom.
I search for the stamps I want to use and then color the stamps.
Rabbit, Butterflies and Flowers are Lawn Fawn 'LF1882' + 'LF1883'
Chicken and eggs are Lawn Fawn 'LF1595' + 'LF1596'


At least I made the word Pasen (=Easter in Dutch) to finish my card1


I hope you enjoy the blog and the card!
Have a nice easterđź’™

Reacties