Enjoy the ride!

Goedemorgen allemaal,
Vandaag laat ik jullie weer een nieuw kaartje zien op mijn blog!
Deze keer een dagje pretpark!


Eerst stempelde en kleurde ik de figuurtjes in die ik wilde gaan gebruiken. Ik gebruikte voor deze kaart de Lawn Fawn set Coaster Critters!


Voor de basis achtergrond gebruikte ik de mal Crealies Stitch No.24. De achtergrond bewerkte ik met verschillende Distress inkt kleuren om zo een regenboog achtergrond te krijgen.
Voor de kleinere achtergrond gebruikte ik de wolken van Lawn Fawn 'LF915' en ging hier met Distress inkt overheen.


Voor het gras gebruikte ik 'LF613' en 'LF1919' 

Nu alles voorbereid was kon ik alles op de kaart mooi gaan vormgeven :)
De kleinere achtergrond plakte ik met 3D tape op de regenboog achterkant zodat je een leuk effect op de kaart kreeg!



Met de kaart wil ik meedoen met challenge 33 van het 4 season challenge blog
With this card I want to join challenge 78 of Lawn Fawn



Reacties

  1. Superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg tof!
    Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I adore this set and am so happy to see it used to create a scene! Thanks so much for participating in this Lawn Fawnatics challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo vrolijk! Super leuke kaart! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kleurenchallenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Dank je wel voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten