Hoera

Vandaag laat ik weer een nieuw kaartje zien op mijn blog!
Deze keer heb ik gebruik gemaakt van Elizabeth Craft Design.

Als eerste sneed ik de basis achtergrond uit. Dit deed ik met de mal van Crealies 'Stitch no.24' 
Vervolgens bewerkte ik de achtergrond met verschillende groene Distress inkt.

De bovenkant van de kaart 'bladeren' maakte ik met de wolken mal van Lawn Fawn 'LF915'

Om de aap te laten slingeren maakte ik een bewegingsmeganisme.
De aap die ik gebruikt heb is van Elizabeth Craft Design '1618' ook de liaan waar de aap aan slingert is van Elizabeth Craft Design '1623' 


Het cadeautje voor de jarige dat de aap vast heeft komt uit de set 'COL1439' van Marianne Design. 

Als laatste stempelde ik de tekst Hoera op de kaart hiervoor gebruikte ik de stempel van Crafemotions.


Reacties