Een dagje pretpark / A day at the Themepark

Vandaag is het weer tijd voor een nieuw kaartje op mijn blog!
Dit keer gebruikte ik veel verschillende setjes van Lawn Fawn om een dagje pretpark kaart te maken!


English below



Als eerste stempelde en kleurde ik de stempels die ik wilde gaan gebruiken op mijn kaart. 
Nadat ik alles gekleurd had, ging ik de stempels uitsnijden.
Ik gebruikte de volgende setjes:
Crazy antics : LF2236 + LF2237
Rollercoaster Critters : LF1694 + LF1695
Rub - A - Dub - Dub : LF1583 + LF1584
Dandy Day : LF2217 + LF2218

Ik sneed mijn basis kaart uit, ik heb nog geen slimline card die dus maakte ik mijn slimline kaart zelf.


Vervolgens legde ik alle stempels op de kaart neer om te kijken hoe mijn kaart uiteindelijk moest gaan worden. 
Ik tekende het gras en de weg met potlood af, zodat ik met mijn Distress Inkt de kleuren van het pad en het gras kon gaan maken.
Ik sprenkelde er nog een beetje water over en donkere Distress inkt, om een leuk extraatje te maken.


De wolken boven aan de kaart maakte ik met behulp van de Lawn Fawn mal 'LF915'


Nu ik alles heb voorbereid kon ik mijn kaart in elkaar gaan zetten!





English

 Today it is time for a new card on my blog!
This time I used a lot of different Lawn Fawn sets, to made my card 'A day at the Themepark'!


First I stamped an colored the stamps I want to use on my card.
After I colored all the stamps I cut them out.
I used the following Lawn Fawn sets
Crazy antics : LF2236 + LF2237
Rollercoaster Critters : LF1694 + LF1695
Rub - A - Dub - Dub : LF1583 + LF1584
Dandy Day : LF2217 + LF2218

I do not own a slimline card die at the moment, so I made my own slimline card :)


Next I put all my stamps on the card, to look where the stamps should be.
With my pencil a draw the lines for the grass and the road.
With my Distress Inkt I colored the grass and the road.


The clouds I made with Lawn Fawn 'LF915'


Now everything was done, I put my card together!


Hope you like my card!


With this card I want to join the cloud9crafts challenge of July

Reacties

  1. wat een geweldig leuk kaartje heb even rondgekeken op je blog en zie allemaal zulke leuke kaartjes voor mij als LF fan een lust voor het oog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten