Let's have a Picninc

Vandaag weer een nieuw kaartje op mijn blog!
In de zomer is het heel gezellig op te gaan picknicken. Ik maakte een kaartje waarop de muisjes onderweg zijn naar hun picknick plaats.



English below

Als eerste maakte ik de twee achtergronden met de mal Crealies 'Stich no.24'
Vervolgens stempelde ik alles wat ik wilde gaan gebruiken:
Picnic:  Lawn Fawn 'LF2336' + 'LF2337'
Kar : Lawn Fawn 'LF971'
Staande muis : Lawn Fawn 'LF2217' + 'LF2218'

Vervolgens gebruikte ik Distress inkt om gras en lucht te maken op de achtergrond.

Ik maakte nog een paar wolken voor op de achtergrond hiervoor gebruikte ik Lawn Fawn 'LF1883'


De tekst 'Let's have a' maakte ik met Lawn Fawn 'LF317' Picnic maakte ik met 'LF2336'
Ik maakte de tekst met embossing poeder, dit is nog niet helemaal goed gedaan maar ik ben het nog aan het testen dit is mijn eerste kaartje met embossing poeder.


Today a new card on my blog!
In the summertime I love to go on a picnic, I made a card for going to a picnic.


First I made my 2 background with the die Crealies 'Stith no.24'
Next I stamped everything I want to use:
Picnic:  Lawn Fawn 'LF2336' + 'LF2337'
Trailer : Lawn Fawn 'LF971'
Mouse : Lawn Fawn 'LF2217' + 'LF2218'


I used some Distress inkt to create my grass an air.

I made some clouds with Lawn Fawn 'LF1883'

I used Lawn Fawn 'LF317' to create my text with embossing powder.
Something is going wrong with embossing, but this is my first card with embossing powder so I need to practise. 




I am the lucky winner of the challenge!




Reacties

Een reactie posten