Ga je mee op safari?

 Vandaag laat ik jullie weer een nieuw kaartje zien.
Gisterochtend kwam ik een super leuke challenge tegen (Lift - challenge)
Ik ben hier meteen mee aan de slag gegaan en heb vandaag mijn kaart af!



De basis van de kaart is een strook van 10,5 cm x 29,5 cm.
Deze strook ril je vervolgens op 9,5 cm en op 19,5 cm.
Daarna vouw je de strook naar de 'Easle card'

In het ronde 'raampje' heb ik een transparant sheet geplakt, zodat je door een glaasje kijkt.


De houten borden met de tekst heb ik bewerkt met Distress inkt en gestempeld met behulp van de letters van Lawn Fawn 'LF317'


De volgende setjes heb ik gebruikt voor de kaart

Neushoorn, vlinder, gras, stenen en vogels : Lawn Fawn 'PR103' + 'PR104'' 
Leeuw, giraffe, krokodil en olifant : Lawn Fawn 'LF1413' + 'LF1414'
Tak, bladeren : Lawn Fawn 'LF2221' + 'LF2222'

De achtergronden in de kaart heb ik bewerkt met Distress inkt, de wolken heb ik gemaakt met behulp van de mal Lawn Fawn 'LF915'


De kaart is ook een pop up kaart, want als je door het raampje naar binnen kijkt zie je de dieren rechtop staan. Aan de achterzijde heb ik kleine strookjes bevestigd en dubbelgevouwen, waardoor de dieren rechtop blijven staan.



                        




Reacties

  1. Onwijs leuk jouw pop-up/easel kaart met doorkijkje! Je hebt er een heel leuk tafereel van gemaakt, echt zo'n kaart waarvan je een glimlach krijgt op je gezicht. Fijn dat je onze Liftchallenge vond en dat je meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Anne! Prachtig model en wat een geweldig leuke details!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie jungle boel is het bij jou. Helemaal alles in de sfeer en ook mooi de diepte gebruikt. Erg leuk kaartje, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is just so cute!! and those jungle animals are adorable!! i love them all peeking in the circle! thank you SO much for playing along with the Lawn Fawnatics Challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fun easel card, Anne! Thanks so much for participating in this Lawn Fawnatics Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten