Summer Day

 Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien.
Ik maakte dit zomerse kaartje in de hittegolf van afgelopen maand.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van het 4 season challenge blog.



Voor deze kaart heb ik 2 verschillende achtergrond scenes gebruikt van hello blue bird. 
Ik gebruikte 'Sunshine scene' en 'Ocean scene'

Ik gebruikte het kader, de zon en de wolk van de 'Sunshine scene'.
Het water en het zand gebruikte ik van de 'Ocean scene'



Ik bewerkte deze onderdelen met Distress inkt.

De palmbomen met hangmat zijn van Lawn Fawn 'LF1979'
Het beertje in de hangmat is ook van Lawn Fawn en komt uit de set 'LF2215' + 'LF2216'




Reacties

  1. Leuke zomerse kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tropische kaart, leuk het beertje in de hangmat. Helemaal volgens de inspiratiefoto!
    Dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten