Love card

 Vandaag is het weer tijd voor een nieuw kaartje op mijn blog!
Ik maakte dit kaartje voor mijn ouders, omdat ze 23 jaar waren getrouwd!

English below

Eerst sneed ik een achtergrond uit met behulp van de mal van Crealies Stitch no.24
Vervolgens sneed ik een iets grotere achtergrond uit, om erachter te plakken. Deze grotere achtergrond bewerkte ik met Distress inkt.
De stitched achtergrond, bewerkte ik ook met Distress inkt. Maar eerst maakte ik hartjes in de achtergrond. Dit deed ik met behulp van de snijmal van Lawn Fawn LF2175.
De hartjes kleurde ik in met Distress inkt, vervolgens spetterde ik nog wat inkt op de kaart om het af te maken. 


Nu ik de basis had voor mijn kaart kleurde ik de 2 neushoorns in van Lawn Fawn PR103 + PR104.
Deze plakte ik mooi in het midden van de kaart.

Vervolgens maakte ik de banner, deze maakte ik dezelfde kleur als de achtergrond.
Vervolgens stempelde ik hier 'Hoera' op deze komt uit de set van Craft emotions. 
Ik heb de tekst Hoera, geëmbossed om een mooi effect te krijgen. 


Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vonden, tot de volgende keer!
Fijne dag allemaal!


English

First I made the background with the die of Crealies Stitich no.24 (Dutch brand).
Next I made a bigger background, I used Distress inkt to make the background pink.
On the stitched background I used the die of Lawn Fawn LF2175 to create hearts.
Those hearts I colored with Distress inkt, and splatterd some inkt on the card.


Now I have the base for my card, I colored the Rhinos of Lawn Fawn PR103 + PR104.
Then I put the Rhinos in the middle. 

Next I made a banner and some embossing. The text 'Hoera' means 'congratulations' 


I hope you liked my card!
Have a nice day!


Reacties