Pakjesavond

 Vandaag weer een nieuw kaartje dit keer met het thema Sinterklaas!!
Sinterklaas is een van de gezelligste tijden van het jaar, dus extra leuk om hier mee aan de slag te gaan. 
Voor deze kaart gebruikte ik alleen materialen van Marianne Design.
Ik maakte een kaart voor Pakjesavond :) 


De kaart is geen standaard maat, ik vond in mijn kast met al mijn hobbyspullen een grote kaart, de kaart is 20 cm x 14 cm. Een perfecte maat als je het mij vraagt om iets meer op je kaart te plaatsen dan andere kaarten. 

Ik gebruikte de volgende sets om Sinterklaas en de Piet mee te maken:
COL1387 als basis lijfje.
COL1438 zijn de kleren 
LR0565 Pietenmuts + Mijter + Baard + Haren
LR0446 Staf 

 

Het strooigoed + Muntgeld + Brief maakte ik met de set CR1489
De Chocoladeletter maakte ik met de set LR0446
De cadeautjes maakte ik met de set CR1488
Het woord pakjesavond en het rode papier komen van de papierset PK9173


Voor de achtergrond gebruikte ik zwart papier met daaroverheen oranje papier, dit oranje papier komt uit een papierblok die ik een tijdje geleden bij de action hebt gekocht. 


De vlag op de achterkant sneed ik uit in jute papier, dit kocht ik ooit op een blokje bij de action.
Ook het jutetouw is van de action.



Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van het 4 season challenge blog

Reacties

  1. Heel leuke uitvoering van de sketch, gaaf om er een Sinterklaas-kaartje van te maken!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge.
    grtz Colien [4 SCB]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart heb je gemaakt met onze sketch. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten