12,5 jarig jubileum

Vandaag is het weer tijd voor een nieuw kaartje.
Ik laat jullie vandaag een jubileum kaartje zien. Ik maakte dit kaartje voor iemand die 12,5 jaar in dienst was in de kinderopvang.

Als eerste maakte ik mijn achtergrond, ik had als idee om baby'tjes uit iets te laten kijken.
Ik kwam tot het idee om uit mijn achtergrond allemaal 6 hoeken te snijden, dit deed ik met de mal die ik kocht bij de action van Decotime.


Vervolgens maakte ik 2 baby's met behulp van de mal van Marianne Design 'COL1387'
Daarna maakte ik ook nog een Konijn 'COL1463' en een Pandabeer 'COL1409'


In het middelste 6 hoek wilde ik het aantal jaren in dienst zetten. Dit deed ik met behulp van de stempels van Lawn Fawn LF317, vervolgens deed ik dit embossen. 

Nu ik alle onderdelen af had, kon ik de baby'tjes en de diertjes gezellig door de 'raampjes laten kijken.

Ik ben erg blij met het eindresultaat, en de ontvanger was er heel erg blij mee!


Tot de volgende keer!


Reacties