Merry Christmas

Vandaag laat ik jullie mijn laatste 4 kerstkaarten zien die ik voor dit jaar heb gemaakt.
Ik heb voor deze 4 kaarten, 1 setje gebruikt maar toch zijn alle kaarten anders.
Ik wilde namelijk niet dat iedereen exact dezelfde kaart kreeg, ik heb daarom gespeeld met de achtergronden en de kleuren op de kaart.

    


    

Ik gebruikte voor deze kaart het setje Car critters van Lawn Fawn (LF2338 + LF2339) samen met de Car critters christmas add on (LF2424 + LF2425).

Voor de achtergronden ging ik wat rondzoeken in mijn papiercollectie haha, ik kwam allemaal leuke designs tegen die perfect bij kerst passen.

Het rondje maakte ik met een snijmal die ik ooit bij de action heb gekocht.
Het zilveren rondje maakte ik met het wiel van de Lawn Fawn reveal wheel.

De meryy christmas banner maakte ik met een snijmal van een banner, die ik ooit bij de action kocht. De tekst Merry christmas maakte ik met de set Ho-Ho-Ho-Holidays van Lawn Fawn.

Ik wens jullie hele fijne feestdagen!



 

Reacties