Sneeuwpop schudkaart

 Hallo allemaal, vandaag laat ik weer een nieuw kaartje zien op mijn blog.
Dit keer een schudkaart van een sneeuwpop, ik maakte de sneeuwpop schudkaart met Marianne Design materialen.





Als eerste tekende en knipte ik de sneeuwpop uit, hiervoor gebruikte ik de mal 'PS8018'.
De gehele vorm knipte ik twee keer uit, om er een schudkaart van te kunnen maken. 
Vervolgens maakte ik met een ronde snijmal een gat in de buik van de sneeuwpop. Ik bedekte dit gat met een stukje Mika. 

De sneeuwpop in de buik van de sneeuwpop maakte ik met de mal 'COL1413'. De achtergrond van de schudkaart bewerkte ik met Distress inkt. 

Tussen de twee gehele vormen van de sneeuwpop plakte ik foam tape, zodat ik witte glitters kon toevoegen, zodat het in de schudbol sneeuwde. 


Met deze kaart doe ik graag mee met de challenge #39 sneeuw van het 4 season challenge blog. 




Reacties

  1. Gaaf kaartje, op en top winters en leuk modelletje!
    Bedankt voor je deelname aan onze sneeuw-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt voor de sneeuw challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.
    De allerbeste wensen voor 2021 en laten we er weer een mooi creatief jaar van maken.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten