Happy Birthday Camera

English below

Hallo allemaal, vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik mocht maken voor de januari challenge van het 4 season challenge blog. Deze maand was ik gastdesigner en mocht ik ook voor de herinnering een kaartje maken. 
Het thema deze maand is kriebelbeestjes.




 Ik gebruikte voor deze kaart alleen materialen van Lawn Fawn.
Camera Lawn Fawn 'LF2344'
Lens + foto Lawn Fawn 'LF2345' + 'LF1822'
Insecten, boom, blad taart Lawn Fawn 'LF2221'
Groot blad, lieveheersbeestje Lawn Fawn 'LF2223' + 'LF2224'


Ik gebruikte Distress inkt voor de achtergrond van de kaart, en voor het blauwe op de camera.
Het was even puzzelen om de foto goed uit de camera te laten komen, maar het eindresultaat is heel leuk geworden. 


Hi everyone, today I will show you a card I made for the 4 season challenge blog. This month I was a guest designer. 

 I used only Lawn Fawn for making this card
Camera Lawn Fawn 'LF2344'
Lens + photo Lawn Fawn 'LF2345' + 'LF1822'
Insects, tree, leaf, cupcake Lawn Fawn 'LF2221'
Big leaf, ladybug Lawn Fawn 'LF2223' + 'LF2224'

For the background and the blue on the camera I used Distress inkt.
It was a little bit hard to get an interactive photo, but I am happy with the end result!









Reacties

  1. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Heel leuk kaartje met kriebelbeestjes, mooie draai heb je eraan gegeven met de camera!
    En fijn dat je gastdesigner wilde zijn, daar zijn we erg blij mee.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave foto-camera met die foto die eruit komt. Allemaal kriebelbeestjes die erop poseren, zo leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten