Presentatie kaartjes

 Hallo allemaal!
Vandaag ben ik niet met een kaartje terug maar met zes.
De kaartjes maakte ik voor een schoolopdracht. We moesten doormiddel van een creatieve uitwerking onze ontwikkeling van het afgelopen jaar beschrijven.  

Ik zal per kaartje vertellen hoe ik het kaartje heb gemaakt en welke materialen ik hiervoor heb gebruikt. 

Het basis kaartje maakte ik met de mal van Crealies Stitch no.24

Voor dit kaartje heb ik het vraagteken van Lawn Fawn uit de cijferset LF2262 gebruikt. Ik heb de vraagtekens uit een stuk afval papier gestanst, waarna ik met Distress inkt de vraagtekens op mijn achtergrond kon stempelen. Ik heb dus eigenlijk mijn eigen maskstencil gemaakt. 
De uitgestantste vraagtekens heb ik een kleurtje gegeven zodat ik ze voor een leuk 3D effect op de kaart kon plakken. 
De baby heb ik gemaakt met de mal COL1387 van Marianne Design. 

    


Voor het tweede kaartje heb ik een maskstencil gebruikt van craftsensations deze kocht ik bij de Action. Vervolgens heb ik met groene Distress inkt de achtergrond gemaakt. 
Ook voor dit kaartje gebruikte ik de mal COL1387 van Marianne Design om de baby te maken. 
De luier maakte ik door het pakje op een stukje wit papier uit te stansen en vervolgens de bovenkant er af te knippen. Het flesje komt van een BBQ mal, het merk is Creative Expressions en heet King of the Grill. 


Voor het derde kaartje heb ik een maskstencil gebruikt van craftsensations deze kocht ik bij de Action. Vervolgens heb ik met gele Distress inkt de achtergrond gemaakt. 
Ook voor dit kaartje gebruikte ik de mal COL1387 van Marianne Design om de baby te maken.


Voor het vierde kaartje heb ik een maskstencil gebruikt van craftsensations deze kocht ik bij de Action. Vervolgens heb ik met rode Distress inkt de achtergrond gemaakt. 
Ook voor dit kaartje gebruikte ik de mal COL1387 van Marianne Design om de baby te maken.


Voor het vijfde kaartje heb ik stempels gebruikt van Lawn Fawn. Ik heb eerste de achtergrond blauw gemaakt met een Distress inkt, vervolgens heb ik de stempels op de achtergrond gestempeld en ben ik de stempels gaan inkleuren. De setjes die ik heb gebruikt zijn:
LF2500 + LF2554 + LF2230 + LF1682 + LF2415 + LF806

Het woord Music heb ik met een snijmal uit gestanst.



Dan zijn we al weer bij het laatste kaartje gekomen. ook voor dit kaartje heb ik een maskstencil gebruikt van craftsensations en de achtergrond gemaakt met Distress inkt. 
De gezichtjes maakte ik met de Camera mal van Elizabeth craft Design.
Ook plakte ik er nog een stukje washi tape overheen.  



De docent vond mijn kaartjes heel leuk gemaakt en ze gaven een goed beeld bij mijn verhaal over mijn ontwikkeling dit jaar. Ik heb ook een Goed voor mijn presentatie gekregen!

Fijne dag allemaal en tot de volgende blog!




Reacties