Happy Birthday!

 Hallo allemaal! 
Vandaag ben ik terug met een nieuw kaartje op mijn blog. Ik heb dit keer een simpel verjaardagskaartje gemaakt. 


De achtergrond maakte ik met verschillende kleuren Distress inkt en een stencil dat ik ooit kocht bij de Action. Ik heb geprobeerd om de kleuren een beetje in elkaar over te laten lopen, voor een mooi effect. 


Met een stansmal die ik een paar jaar geleden bij de action hebt gekocht, heb ik het woord Happy uitgesneden. Vervolgens heb ik met de aquamarkers van Decotimecrafts de letters gekleurd.
Ik heb eerst met de aquamarkers een stukje op een glasplaat gekleurd, vervolgens drupte ik er wat water overheen en legde ik de uitgesneden letters op de inkt. Daarna had ik dit leuke effect.

Het labeltje Birthday heb ik zelf gesneden en vervolgens met de letter stempels van Lawn Fawn Birthday gestempeld LF317.

  

Reacties