HeeHaw

Hallo allemaal, vandaag ben ik weer terug met een nieuw kaartje. 
Dit keer gebruikte ik de materialen van Elizabeth craft design.



De schuur maakte ik met de mal Elizabeth craft design 'Barn 1861'
Nadat ik de schuur had gemaakt, trok ik de schuur over op zwart papier, vervolgens rilde ik het zwarte papier op 1 cm onder de bovenkant. Daarna vouwde ik het zwarte papier dubbel en knipte ik de schuur uit. Nu had ik een kaart in de vorm van een schuur. Ik plakte vervolgens mijn rode gemaakte schuur op de kaart.

De ezel maakte ik ook met een mal uit de Farm collection van Elizabeth craft design 'Donkey 1853'
De hoeven en de ogen van de ezel bewerkte ik met glossy accent.
Het stro komt uit de mal van de 'barn'.

Om de kaart af te maken stempelde ik met embosing poeder nog HeeHaw op de kaart. 

 


Reacties